Cooperation with business clients
Sensive is a Polish mattress manufacturer. Our brand enjoys great trust of customers who
value us for long-standing experience on the market and high quality of products. We have
an advanced machine park that guarantees excellent product quality and high efficiency.
We are constantly implementing new production technologies, ensuring that our orders are
always at the highest level. We fully control the production process at every stage.
Mattresses are made of high quality certified raw materials. Our products are made from
scratch taking care of every detail. We are constantly improving to meet the requirements
of even the most demanding customers. Apart from offers for individual clients, we also
have a proposal for business partners. We have been cooperating for many years with
hotel facilities, hospitals, dormitories and carpenters.
We are able to make mattresses in every size and configuration. In addition, it is possible
to fulfill an order for mattresses according to individual customer specifications as well as
white label products (contains customers logo)
If you are looking for a reliable partner who will comprehensively deal with the production,
packaging and delivery of mattresses, please contact us. We are waiting for you:)
E-mail: biuro@sensive.pl
Mobile: +48 602 363 442
Zusammenarbeit mit Geschäftskunden
Sensive ist ein polnischer Matratzenhersteller. Unsere Marke genießt ein großes
Vertrauen der Kunden, die uns für ihre langjährige Erfahrung auf dem Markt
und die hohe Produktqualität schätzen. Wir verfügen über einen
fortschrittlichen Maschinenpark, der eine hervorragende Produktqualität und
hohe Effizienz garantiert. Wir setzen ständig neue Produktionstechnologien ein,
um sicherzustellen, dass unsere Aufträge immer auf höchstem Niveau sind. Wir
kontrollieren den Produktionsprozess in jeder Phase.
Matratzen werden aus hochwertigen zertifizierten Rohstoffen hergestellt.
Unsere Produkte werden von Grund auf neu hergestellt, wobei auf jedes Detail
und Sorgfalt geachtet wird. Wir verbessern uns ständig, um den Anforderungen
der anspruchsvollsten Kunden gerecht zu werden.
Neben dem Angebot für individuelle Kunden haben wir auch einen Vorschlag
für Geschäftspartner. Wir arbeiten seit vielen Jahren zusammen mit
Hoteleinrichtungen, Krankenhäusern, Wohnheimen und Schreiner.
Wir können Matratzen in jeder Größe und Konfiguration herstellen. Darüber
hinaus besteht die Möglichkeit, Matratzen nach individuellen Kundenvorgaben
sowie weiße Etiketten (mit dem Logo des Kunden) zu bestellen.
Wenn Sie einen zuverlässigen Partner suchen, der sich umfassend mit der
Herstellung, Verpackung und Lieferung von Matratzen befasst, nehmen Sie
bitte Kontakt mit uns auf. Wir warten auf dich :)
E-mail: biuro@sensive.pl
Mobile: +48 602 363 442
MATERACE I PODUSZKI
ŁÓŻKA
1. Gwarancja obowiązuje na terenie Rzeczypospolitej Polskiej i obowiązuje przez 2 lata od momentu udokumentowanego zakupu łóżka.
2. Roszczenia z tytułu gwarancji Kupujący zgłasza do Sprzedawcy. Zgłoszenie reklamacyjne musi być złożone w formie pisemnej na adres email: sklep@sensive.pli powinno zawierać dokładny opis wady oraz dokumentację zdjęciową.
3. Kupujący traci uprawnienia przewidziane gwarancją, jeżeli przed upływem jednego miesiąca od stwierdzenia wady fizycznej nie zawiadomi o tym Sprzedawcy.
4. W razie stwierdzenia konieczności Gwarant ma prawo dokonać wizji lokalnej w pomieszczeniu Kupującego celem zweryfikowania zasadności reklamacji. W tym celu Gwarant umawia z Kupującym termin wizji lokalnej w dni robocze. Brak współpracy Kupującego z Gwarantem w zakresie umówienia terminu wizji lub uniemożliwienie dokonania wizji w umówionym terminie skutkuje utratą praw wynikających z gwarancji. Te same zasady dotyczą wizyty przedstawiciela Gwaranta w pomieszczeniu Kupującego w celu demontażu, montażu elementu lub usunięcia wady.
5. O przyjęciu zgłoszenia reklamacyjnego przez Gwaranta Kupujący będzie powiadomiony – w razie dokonania oględzin mebli, niezwłocznie po ich zakończeniu.
6. O uznaniu reklamacji za nieuzasadnioną Gwarant powiadomi w terminie 14 dni od daty zgłoszenia reklamacji. – w przypadku braku kontaktu ze strony Gwaranta we wskazanym okresie reklamację uważa się za zasadną.
7. W przypadku gdy wada stanowiąca przedmiot reklamacji jest według oceny Gwaranta usuwalna, świadczenie gwarancyjne będzie realizowane w drodze naprawy lub wymiany elementów.
8. Jeżeli charakter wady nie wymaga jej usuwania w warunkach fabrycznych naprawę gwarancyjną mającą na celu przywrócenie przedmiotu do stanu zgodnego z umową można wykonać poprzez dosłanie do sklepu (sprzedawcy) elementów zamiennych. Gwarant zastrzega sobie możliwość wykonania naprawy u Kupującego w lokalu przez serwis Gwaranta.
9. Jeżeli podczas realizacji reklamacji, stwierdzi się obniżenie jakości przekraczające stopień normalnego zużycia – a tym samym uszkodzenia wywołane zmianą lub przeróbką, dokonaną przez Kupującego lub osobę trzecią, bądź towar będzie zdekompletowany (brak części składowych lub wyposażenia niezużywalnego, a niezbędnego przy ewentualnej dalszej sprzedaży), Sprzedawca potrąci równowartość uszkodzonych lub brakujących elementów oraz kosztów ich wymiany.
10. Gwarant nie udostępnia produktu zastępczego na czas naprawy.
11. O sposobie załatwienia reklamacji decyduje Gwarant.
12. Gwarancją nie są objęte wady, braki i uszkodzenia mebli wynikające z:
*widoczne w momencie zakupu.
*niewłaściwego bądź nieostrożnego transportu lub przenoszenia mebli,
*zdarzeń losowych i działania siły wyższej,
*błędów montażowych,
*użytkowania mebli niezgodnego z zasadami użytkowania mebli,
*braku pielęgnacji lub pielęgnacji niezgodnej z zasadami pielęgnacji mebli,
*tytułu odbarwienia frontów wystawionych na długotrwałe działanie promieni słonecznych,
*naprawy lub przeróbki mebli wykonanej przez Kupującego lub na jego zlecenie,
*w meblach sprzedawanych z ekspozycji wady, uszkodzenia, zużycie i braki ilościowe elementów stwierdzone w momencie zakupu,
*wady i uszkodzenia, w wyniku których obniżono cenę mebla,
*różnic w profilach i odcieniach wynikających z cech charakterystycznych dla surowców naturalnych, z których wykonano mebel. Ze względu na procesy produkcyjne i różnorodność partii towarowych mogą wystąpić nieznaczne różnice w odcieniach koloru, nawet w przypadku zakupu kilku sztuk tego samego wyrobu.
*szkód i usterek spowodowanych przez zwierzęta.
13. Uszkodzenia mechaniczne niewidoczne (brak uszkodzeń opakowania kartonowego, widoczne wady wykonania i wykończenia oraz braki elementów w paczkach) należy zgłosić w ciągu 7 dni od daty zakupu. W takim przypadku Kupujący powinien zachować i okazać na żądanie Sprzedawcy oryginalne opakowanie, w celu wykluczenia ewentualnych szkód transportowych pod rygorem odmowy realizacji uprawnień wynikających z gwarancji.
14. Wady nie objęte gwarancją będą usuwane odpłatnie.
15. Naprawy reklamacyjne będą realizowane w terminie nie dłuższym niż 30 dni licząc od dnia uznania reklamacji za zasadną.
Jeżeli chcesz dowiedzieć się jakie materace posiadamy dostępne "od ręki" skontaktuj się z nami pod numerem +48 694 307 307 lub napisz na: sklep@sensive.pl