Reklamacja/Zwrot

14-DNIOWE PRAWO DO ZWROTU

Zgodnie z polskim prawem Klient może zrezygnować z towaru kupionego w sklepie internetowym bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki.
Dbając o Twoje zadowolenie staramy się pomóc Ci dopasować produkt do Twoich potrzeb, a gdy nam się to nie udaje, to przyjmujemy od Ciebie produkt i zwracamy pieniądze.

Nie musisz się obawiać, że twój zakup będzie chybiony.
Możesz w ciągu 14 dni bez podania przyczyny odesłać nam produkt, a my zwrócimy Ci za niego pieniądze!

Zwrot bez podania przyczyny jest możliwy, gdy towar nie był używany (jest opakowany w oryginalną folię producenta) ani nie został w żaden sposób zniszczony.
Gwarantujemy zwrot kwoty równej cenie towaru (bez kosztów wysyłki zwrotnej).

Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje Konsumentowi w przypadku produktów wyprodukowanych według specyfikacji Konsumenta, zgodnie z art. 38 pkt 3) ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.

Zwrot pieniędzy odbywa się przelewem na konto bankowe. Zwracamy pieniądze niezwłocznie po otrzymaniu przesyłki i po otrzymaniu pierwotnej wpłaty.

W jaki sposób skorzystać z prawa zwrotu zakupionego towaru?

1) Muszą Państwo poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy / reklamacji w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną).

Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy dostępnego na stronie sensive.pl w zakladce „pliki do pobrania”, jednak nie jest to obowiązkowe.

2)Jedną kopię formularza prześlij wraz z dokumentem zakupu na adres:

Salon Sensive

ul. Starodomaszowska 30/44

25-315 Kielce

lub

sklep@sensive.pl

3) Drugi egzemplarz formularza dołącz do produktu, który reklamujesz/zwracasz/wymieniasz

* dotyczy materacy w standardowych rozmiarach